بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مظلومي سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي شد

پرويز مظلومي که در پايان فصل يازدهم رقابتهاي ليگ برتر از سوي اعضاي هيئت مديره باشگاه استقلال کنار گذاشته شده بود، عصر امروز شنبه مذاکرات نهايي اش را با مسئولان باشگاه تراکتورسازي انجام داد و با آنها براي همکاري در فصل دوازدهم به توافق رسيد.
 مظلومي با تراکتورسازي قرارداد يکساله امضا کرده و دو دستيارش را هم به مسئولان اين باشگاه معرفي کرده است. بر اين اساس علي مولايي که فصل گذشته مربي بدنساز استقلال بود و حسين تراپور مربي دروازه بانان دو دستيار مظلومي در تراکتورسازي خواهند بود.

 سرمربي پيشين تيم فوتبال استقلال قرار است از دو روز ديگر تمرينات تيم فوتبال تراکتورسازي براي حضور در فصل آينده را آغاز کند. تراکتورسازي تبريز فصل گذشته با اميرقلعه نويي به عنوان نايب قهرماني ليگ برتر رسيد و سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا را کسب کرد.

قابل توجه منتقدین و نویسندگان روزنامه خبرورزشی!

شمائی که دو سال از مظلومی انتقاد می کردید و وی را ترسو و بی دانش خطاب می کردید!حالا مشاهده کنید که مدیران تیم دوم جدول خواهان وی بوده و ایشان را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 3 / 1391برچسب:نقل و انتقالات,کادرفنی,پرویز مظلومی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com